Novinky
Macros neustále rozšiřujeme o nové funkce, které usnadňují práci v jednotlivých modulech.
Připrava systému na napojení na pokladní váhu, pro přímé načítání hmotnosti z pokladní váhy.
Oprava ukládání kategorii u produktů. Rozšíření funkcí u dotykového panelu.
Přidali jsme možnost plánování směn na pracovištích
Rozšířili jsme automatický import plateb z Komerční banky
Implementovali jsme rozhraní maloobchodního prodeje
Přepracovali jsme proces přijemek a přijatých fakturu
Článek v blogu: Řízení pracovníků skladu – jasné stanovení kompetencí
Článek v blogu: Efektivní využívání skladových prostor
Modul Macros MAJORDOMUS
Článek v blogu: Inventarizace rychle, přesně a efektivně
Článek v blogu: Efektivní správa skladových zásob vám ušetří mnoho problémů
Článek v blogu: Co vše je třeba započítat do nákladů skladování a vyskladňování zboží?
Článek v blogu: Jazykové mutace systému Macros
Napojení na platební bránu Global Payments
Článek v blogu: Tipy, triky a vyzkoušené metody, které zajistí maximální využití místa ve skladu
Článek v blogu: Efektivita skladu pod kontrolou
Článek v blogu: Systém značení ve skladu
Evidence pracovních úvazků u zaměstnanců a tisk pracovních smluv.
Načítání zaměstnanců a jejich pracovních poměrů z Helios Orange.
Inventura za provozu je efektivní způsob jak mít přehled o stavu majetku, zásob apod.
S pomocí našeho systému není nutné omezovat provoz a přicházet tak zcela zbytečně o mnohdy nemalé finanční prostředky.
Přidána nová funkcionalita modulu Výstupní kontrola.
Nyní je v tomto modulu možný také automatický tisk návodů a dalších dokumentů, které se přikládají ke zboží
Napojení Macrosu na Zásilkovnu
Možnosti vedení otevřeného účtu pomocí RFID čipu, vhodné hlavně pro uzavřené areály jako jsou hotely a ubytovací zařízení, koupaliště apod.
Spuštění pokladního prodeje na zařízení KasaFIK včetně tisku na integrovanou tiskárnu
Zprovoznění platební brány ComGate
Napojení Heliosu na modul Došlé objednávky
Rozšíření reklamačního modulu a nové funkce
- přidána možnosti automatického generování dobropisu na zákazníka
- generování zboží do sekce "rozbaleno a zlevněno"
Modul na evidenci ostatních nákladů
Přidání možnosti práce s pokladními doklady a jejich exporty
Šablony na e-maily
Připravujeme modul na nabídky
Automatické zaškrtávání produktů do kategorii na základě atributů
Ukládání vlastních filtrů uživatele
Vlastní parametry u produktů
Přechod na novou legislativu s haleřovým vyrovnáním
Tisk návodů a pomocných souborů
Automatické zasílání SMS
Vkládání vlastních parametrů k libovolným entitám v systému.
Kompletní správa sériových čísel
Uživatelsky definované tiskové šablony
Uživatel má možnost vytvořit si vlastní tiskovou sestavu dle svých potřeb
Modul na vlastní odběrná místa
Zajišťuje kompletní evidence zaslaných zásilek na odběrná místa
Informuje zákazníka o stavu zásilky
Eviduje svozy a finanční uzávěrky
Předává informace o nedostupnosti odběrného místa
Komunikace s přepravní službou GLS
Doplnění poštovních směrovacích čísel pro kontrolu správnosti.