Novinky

 

Macros neustále rozšiřujeme o nové funkce, které usnadňují práci v jednotlivých modulech.

21.11.2023

Při správě objednávek je možnost přidat Zásilkovnu.

15.11.2023

Možnost exportu vyhledaného zboží.

14.10.2023

V tiskovém formuláři doplněna možnost výběru tiskárny před každým tiskem.

13.11.2023

Lze nastavit výši DPH u poštovného dle převládajícího DPH na faktuře.

25.10.2023

Nový přehled pro výrobu - vytváření výrobních listů zboží dle množství materiálu na skladě.

25.9.2023

Automatická fakturace na 3 kroky a efektivní přeceňování.

20.9.2023

Připravujeme revizi administrace.

20.9.2023

Systém na zálohování vratných obalů (lahve, sudy).

20.9.2023

Rozšíření na spotřební daň.

15.8.2023

Nový modul, který pomáhá s organizací rozvozu produktů s ohledem na trasy, časy doručení a hmotnosti ve vozidle.

26.07.2023

Výběr zobrazení autora, nebo bez autora, uložen výběr ze stálých uživatelů, nebo lze zadat jiného autora článku.

26.07.2023

Do editace článku byla přidána možnost zvolit si zobrazení data vytvoření a data aktualizace, které se zobrazí pro návštěvníky koncovém webu.

24.07.2023

Doplněná funkce na hromadné smazání článku.

24.07.2023

Možnost vložení proměnné do obsahu.

24.07.2023

Přidání možnosti řazení obsahu u kategorie. Doplnění možnosti řazení zboží.

12.06.2023

Rozšířena možnost prodeje zboží na mobilním termínálu.

05.05.2023

Dokončen výrobní modul pro evidenci a plánování výroby

14.03.2023

Komunikace s váhou na prodej zboží. Propojení systému se zákaznických displejem.

20.02.2023

Rozšíření funkcí pro správu obsahu

Doplnění funkci do editoru TinyMCE na pohodlnější vkládání souborů a obrázků. Úprava pořadí zobrazení prvků dle důležitosti používání.

03.10.2022

Připrava systému na napojení na pokladní váhu, pro přímé načítání hmotnosti z pokladní váhy.

02.10.2022

Oprava ukládání kategorii u produktů. Rozšíření funkcí u dotykového panelu.

20.07.2022

Přidali jsme možnost plánování směn na pracovištích

29.06.2022

Rozšířili jsme automatický import plateb z Komerční banky

01.06.2022

Implementovali jsme rozhraní maloobchodního prodeje

01.05.2022

Přepracovali jsme proces přijemek a přijatých fakturu

01.04.2022

Článek v blogu: Řízení pracovníků skladu – jasné stanovení kompetencí

09.02.2022

Článek v blogu: Efektivní využívání skladových prostor

15.02.2022

Modul Macros MAJORDOMUS

15.12.2021

Článek v blogu: Inventarizace rychle, přesně a efektivně

11.10.2021

Článek v blogu: Efektivní správa skladových zásob vám ušetří mnoho problémů

11.09.2021

Článek v blogu: Co vše je třeba započítat do nákladů skladování a vyskladňování zboží?

18.08.2021

Článek v blogu: Jazykové mutace systému Macros

15.07.2021

Napojení na platební bránu Global Payments

24.06.2021

Článek v blogu: Tipy, triky a vyzkoušené metody, které zajistí maximální využití místa ve skladu

26.04.2021

Článek v blogu: Efektivita skladu pod kontrolou

02.02.2021

Článek v blogu: Systém značení ve skladu

18.12.2020

Evidence pracovních úvazků u zaměstnanců a tisk pracovních smluv.

10.12.2020

Načítání zaměstnanců a jejich pracovních poměrů z Helios Orange.

29.11.2020

Inventura za provozu je efektivní způsob jak mít přehled o stavu majetku, zásob apod.
S pomocí našeho systému není nutné omezovat provoz a přicházet tak zcela zbytečně o mnohdy nemalé finanční prostředky.

16.09.2020

Přidána nová funkcionalita modulu Výstupní kontrola.
Nyní je v tomto modulu možný také automatický tisk návodů a dalších dokumentů, které se přikládají ke zboží

05.08.2020

Napojení Macrosu na Zásilkovnu

01.07.2020

Možnosti vedení otevřeného účtu pomocí RFID čipu, vhodné hlavně pro uzavřené areály jako jsou hotely a ubytovací zařízení, koupaliště apod.

09.06.2020

Spuštění pokladního prodeje na zařízení KasaFIK včetně tisku na integrovanou tiskárnu

10.05.2020

Zprovoznění platební brány ComGate

15.04.2020

Napojení Heliosu na modul Došlé objednávky

20.03.2020

Rozšíření reklamačního modulu a nové funkce

  • přidána možnosti automatického generování dobropisu na zákazníka
  • generování zboží do sekce "rozbaleno a zlevněno"
25.02.2020

Modul na evidenci ostatních nákladů

18.02.2022

Přidání možnosti práce s pokladními doklady a jejich exporty

15.1.2020

Šablony na e-maily

11.12.2019

Připravujeme modul na nabídky

Načítání produktů...