Novinky
Macros neustále rozšiřujeme o nové funkce, které usnadňují práci v jednotlivých modulech.
Při správě objednávek je možnost přidat Zásilkovnu.
Možnost exportu vyhledaného zboží.
V tiskovém formuláři doplněna možnost výběru tiskárny před každým tiskem.
Lze nastavit výši DPH u poštovného dle převládajícího DPH na faktuře.
Nový přehled pro výrobu - vytváření výrobních listů zboží dle množství materiálu na skladě.
Automatická fakturace na 3 kroky a efektivní přeceňování.
Připravujeme revizi administrace.
Systém na zálohování vratných obalů (lahve, sudy).
Rozšíření na spotřební daň.
Nový modul, který pomáhá s organizací rozvozu produktů s ohledem na trasy, časy doručení a hmotnosti ve vozidle.
Výběr zobrazení autora, nebo bez autora, uložen výběr ze stálých uživatelů, nebo lze zadat jiného autora článku.
Do editace článku byla přidána možnost zvolit si zobrazení data vytvoření a data aktualizace, které se zobrazí pro návštěvníky koncovém webu.
Doplněná funkce na hromadné smazání článku.
Možnost vložení proměnné do obsahu.
Přidání možnosti řazení obsahu u kategorie. Doplnění možnosti řazení zboží.
Rozšířena možnost prodeje zboží na mobilním termínálu.
Dokončen výrobní modul pro evidenci a plánování výroby
Komunikace s váhou na prodej zboží. Propojení systému se zákaznických displejem.
Rozšíření funkcí pro správu obsahu
Doplnění funkci do editoru TinyMCE na pohodlnější vkládání souborů a obrázků. Úprava pořadí zobrazení prvků dle důležitosti používání.
Připrava systému na napojení na pokladní váhu, pro přímé načítání hmotnosti z pokladní váhy.
Oprava ukládání kategorii u produktů. Rozšíření funkcí u dotykového panelu.
Přidali jsme možnost plánování směn na pracovištích
Rozšířili jsme automatický import plateb z Komerční banky
Implementovali jsme rozhraní maloobchodního prodeje
Přepracovali jsme proces přijemek a přijatých fakturu
Článek v blogu: Řízení pracovníků skladu – jasné stanovení kompetencí
Článek v blogu: Efektivní využívání skladových prostor
Modul Macros MAJORDOMUS
Článek v blogu: Inventarizace rychle, přesně a efektivně
Článek v blogu: Efektivní správa skladových zásob vám ušetří mnoho problémů
Článek v blogu: Co vše je třeba započítat do nákladů skladování a vyskladňování zboží?
Článek v blogu: Jazykové mutace systému Macros
Napojení na platební bránu Global Payments
Článek v blogu: Tipy, triky a vyzkoušené metody, které zajistí maximální využití místa ve skladu
Článek v blogu: Efektivita skladu pod kontrolou
Článek v blogu: Systém značení ve skladu
Evidence pracovních úvazků u zaměstnanců a tisk pracovních smluv.
Načítání zaměstnanců a jejich pracovních poměrů z Helios Orange.
Inventura za provozu je efektivní způsob jak mít přehled o stavu majetku, zásob apod.
S pomocí našeho systému není nutné omezovat provoz a přicházet tak zcela zbytečně o mnohdy nemalé finanční prostředky.
Přidána nová funkcionalita modulu Výstupní kontrola.
Nyní je v tomto modulu možný také automatický tisk návodů a dalších dokumentů, které se přikládají ke zboží
Napojení Macrosu na Zásilkovnu
Možnosti vedení otevřeného účtu pomocí RFID čipu, vhodné hlavně pro uzavřené areály jako jsou hotely a ubytovací zařízení, koupaliště apod.
Spuštění pokladního prodeje na zařízení KasaFIK včetně tisku na integrovanou tiskárnu
Zprovoznění platební brány ComGate
Napojení Heliosu na modul Došlé objednávky
Rozšíření reklamačního modulu a nové funkce
- přidána možnosti automatického generování dobropisu na zákazníka
- generování zboží do sekce "rozbaleno a zlevněno"
Modul na evidenci ostatních nákladů
Přidání možnosti práce s pokladními doklady a jejich exporty
Šablony na e-maily
Připravujeme modul na nabídky