Novinky

 

Macros neustále rozšiřujeme o nové funkce, které usnadňují práci v jednotlivých modulech.

03.10.2022

Připrava systému na napojení na pokladní váhu, pro přímé načítání hmotnosti z pokladní váhy.

02.10.2022

Oprava ukládání kategorii u produktů. Rozšíření funkcí u dotykového panelu.

20.07.2022

Přidali jsme možnost plánování směn na pracovištích

29.06.2022

Rozšířili jsme automatický import plateb z Komerční banky

01.06.2022

Implementovali jsme rozhraní maloobchodního prodeje

01.05.2022

Přepracovali jsme proces přijemek a přijatých fakturu

01.04.2022

Článek v blogu: Řízení pracovníků skladu – jasné stanovení kompetencí

09.02.2022

Článek v blogu: Efektivní využívání skladových prostor

15.02.2022

Modul Macros MAJORDOMUS

15.12.2021

Článek v blogu: Inventarizace rychle, přesně a efektivně

11.10.2021

Článek v blogu: Efektivní správa skladových zásob vám ušetří mnoho problémů

11.09.2021

Článek v blogu: Co vše je třeba započítat do nákladů skladování a vyskladňování zboží?

18.08.2021

Článek v blogu: Jazykové mutace systému Macros

15.07.2021

Napojení na platební bránu Global Payments

24.06.2021

Článek v blogu: Tipy, triky a vyzkoušené metody, které zajistí maximální využití místa ve skladu

26.04.2021

Článek v blogu: Efektivita skladu pod kontrolou

02.02.2021

Článek v blogu: Systém značení ve skladu

18.12.2020

Evidence pracovních úvazků u zaměstnanců a tisk pracovních smluv.

10.12.2020

Načítání zaměstnanců a jejich pracovních poměrů z Helios Orange.

29.11.2020

Inventura za provozu je efektivní způsob jak mít přehled o stavu majetku, zásob apod.
S pomocí našeho systému není nutné omezovat provoz a přicházet tak zcela zbytečně o mnohdy nemalé finanční prostředky.

16.09.2020

Přidána nová funkcionalita modulu Výstupní kontrola.
Nyní je v tomto modulu možný také automatický tisk návodů a dalších dokumentů, které se přikládají ke zboží

05.08.2020

Napojení Macrosu na Zásilkovnu

01.07.2020

Možnosti vedení otevřeného účtu pomocí RFID čipu, vhodné hlavně pro uzavřené areály jako jsou hotely a ubytovací zařízení, koupaliště apod.

09.06.2020

Spuštění pokladního prodeje na zařízení KasaFIK včetně tisku na integrovanou tiskárnu

10.05.2020

Zprovoznění platební brány ComGate

15.04.2020

Napojení Heliosu na modul Došlé objednávky

20.03.2020

Rozšíření reklamačního modulu a nové funkce

  • přidána možnosti automatického generování dobropisu na zákazníka
  • generování zboží do sekce "rozbaleno a zlevněno"
25.02.2020

Modul na evidenci ostatních nákladů

18.02.2022

Přidání možnosti práce s pokladními doklady a jejich exporty

15.1.2020

Šablony na e-maily

11.12.2019

Připravujeme modul na nabídky

22.11.2019

Automatické zaškrtávání produktů do kategorii na základě atributů

13.11.2019

Ukládání vlastních filtrů uživatele

31.10.2019

Vlastní parametry u produktů

17.10.2019

Přechod na novou legislativu s haleřovým vyrovnáním

1.10.2019

Tisk návodů a pomocných souborů

23.9.2019

Automatické zasílání SMS

16.9.2019

Vkládání vlastních parametrů k libovolným entitám v systému.

1.9.2019

Kompletní správa sériových čísel

10.8.2019

Uživatelsky definované tiskové šablony

Uživatel má možnost vytvořit si vlastní tiskovou sestavu dle svých potřeb

2.7.2019

Modul na vlastní odběrná místa

Zajišťuje kompletní evidence zaslaných zásilek na odběrná místa
Informuje zákazníka o stavu zásilky
Eviduje svozy a finanční uzávěrky
Předává informace o nedostupnosti odběrného místa

20.6.2019

Komunikace s přepravní službou GLS

7.6.2019

Doplnění poštovních směrovacích čísel pro kontrolu správnosti.

Načítání produktů...