Služby a rozšíření
Přehledy
Macros umí vytvářet různé přehledy, které pomáhají při rozhodování o nákupech nového zboží, nebo o přístupu k zákazníkům.
- Přehled zboží na skladech
- Přehledy tržeb
- Zisk na fakturách
- Útraty zákazníků
- Ceny za poštovné
- Vyčíslení slev
- Hledaní slova
Bezpečnost dat
Veškerá data uložená v systému Macros jsou bezpečně uložena v serverovně našeho poskytovatele housingu. Data jsou jednou denně zálohována na externí media, aby nemohlo dojít k žádné ztrátě. V případě potřeby mohou být data zálohována i několikrát denně.
Přístupy do systému jsou šifrovány bezpečnostními klíči, které se často mění. Pro zvýšení bezpečnosti lze jednotlivé přístupy do systému kontrolovat IP adresou, aby nemohlo dojít k přihlašování zaměstnanců na nebezpečných místech.
Newsletter
Jeden z neúčinnějších marketingových nástrojů je newsletter. Newsletter je přímo napojený na adresář a katalog zboží. Novinky v podobě newsletteru jsou koncipovány tak, aby bylo možné vytvořit stylový e-mail během několika málo minut a provést rozeslání vybraným zákazníkům.
Newslettery vytvoříte pomocí univerzálního košíku, do kterého vložíte zboží. Takto vybrané zboží pomocí jednoho tlačítka vložíte do newsletteru a pomocí dalšího tlačítka rozešle. E-mail je možné poslat i neregistrovaným uživatelů systému. Všechny newslettery se v systému evidují tak, aby si zákazník mohl příslušné newslettery kdykoliv vyvolat zpětně a prohlédnut si je v případě, že se mu u e-mailového klienta nezobrazí korektně.
Rozesílání e-mailů probíhá se zpožděním, aby nemohlo dojít k přehlcení na straně příjmových serverů. Tímto způsobem je možné rozeslat newslettery i na velké množství zákazníků.
Sociální sítě Facebook, Twitter ...
Propojení e-shopu na sociální sítě je zajištěno pomocí jednotlivých funkcí sociálních sítí. Macros je propojen s facebookem, google+, twitter. Pokud bude potřeba, lze přidat libovolnou další sociální sít. Je možné podle specifikace api provést implementaci.
SEO Optimalizace
SEO optimalizace se skládá z několika základních kroků, které pomohou posunout e-shop na přední pozice.
Správná sémantika zdrojové kodu
Základ optimalizace je správná sémantika zdrojového kodu, doplněná o náležitosti spojené s optimalizací.
Registrace a PR
Registrace do katalogů je jedním z nepostradatelných prvků optimalizace pro vyhledávače. Pomůže vám zviditelnit váš e-shop při vyhledávání a zvýší počet odkazů na vaše stránky.
Společně s registrací do katalogů je vhodné vytvořit propagační články, které zajistí další zpětné odkazy na vaše stránky.
Sitemap
Soubor Sitemap je seznam odkazů vašeho e-shopu ve formátu XML, který pomáhá vyhledávači co nejlépe zaindexovat vaše stránky. Vytvoření souboru Sitemap pomůže zajistit, že se vyhledávač dozví o všech stránkách vašeho webu, včetně adres URL.