Objednávky
Objednávky
Objednávky si vytváří zákazník pomocí klasického nákupu v uživatelské části nebo je možné ji zadat pomocí administrace, když máte zákazníka na telefonu, nebo k Vám zákazník doručí svoji objednávku jinou cestou.
Zboží zaevidované do systému se pro zákazníka blokuje a není tedy možné, aby zákazník objednané zboží nedostal. Zákazník je vždy průběžně informován o stavu své objednávky. Informace jsou k dispozici po přihlášení zákazníkem do systému. Zároveň jsou zaslány na jeho e-mailovou adresu po vytvoření objednávky.
Systém s těmito objednávkami pracuje i po zaevidování a dokáže generovat objednávky k jednotlivým dodavatelům, aby buď doplnil zboží, nebo doobjednal položky, které konkrétnímu zákazníkovi chybí.
Po přijetí tohoto zboží od dodavatele dokáže z již zaevidovaného zboží vytvářet příjmové doklady.